Abanca

Senyalització, Senyalització corporativa, Senyalització interior
18 d’oct.. 2017, Nivel nacional, España

La implantació d'una nova marca

Implantació a nivell nacional. Espanya

El disseny de suports és bàsic, es requereix tenir una visió molt àmplia, ja que els rètols que definiran la nova identitat corporativa s'hauran d'adaptar a diferents entorns, diferents mides, arquitectures modernes o històriques i a les particulars normatives municipals de cada ciutat o municipi on es troben les seves seus. El programa d'identificació, principalment l'exterior, ha de recollir solucions gràfiques i industrials flexibles, que des de la lògica i organitzada visió corporativa recullin una varietat de tipologies de rètols que conformin una única família visual.

Abanca és una entitat bancària amb 700 oficines repartides per a tota Espanya, amb una implantació molt àmplia a Galícia. Els suports utilitzats: rètols de façanes, banderoles, marcatge de caixers, vinils identificatius i plaques de senyalització, s'han fabricat amb l'última tecnologia així com el sistema d'il·luminació led que contenen els suports lluminosos.

A l'interior, s'han ordenat tots els missatges aplicant solucions industrials senzilles perquè el disseny gràfic realitzat per Summa Branding tingui un total protagonisme.

back to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers, per realitzar l'anàlisis de la navegació dels usuaris. Fent click en ACCEPTAR, considerarem que estàs d’acord amb el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació AQUÍ.