European Design Awards a Andreu Balius per la tipografia F6 dissenyada per a Signes
Premis nacionals de comunicació visual i gràfica d'entorn en la categoria Miscel·lània a Andreu Balius per la tipografia DSignes, dissenyada per a Signes
Al llibre "25.000 km de Signes" en les categories de Llibre Complet i Millor Ús de la Il·lustració
Llibre "25.000 km de Signes" en la categoria Institucional / D'Empresa, i diploma en la categoria de Disseny de Llibre
"Una empresa que, gràcies a la seva aposta pel disseny, és líder en la senyalització d'espais públics. La seva política d'incorporar alt valor afegit al producte li permet treballar en importants projectes i iniciar-se en els mercats internacionals. Des de la Fundació Signes, desenvolupa una constant tasca pedagògica i de suport als joves "
Foment de les Arts i del Disseny a Lluís Morón i Carmen Revilla per la tasca realitzada a la Fundació Signes
"Per la significativa aportació creativa i la qualitat dels productes i serveis oferts en la seva dilatada i singular trajectòria; perquè han convertit la seva empresa en una eina fonamental per a la eficient evolució del disseny gràfic en el mercat i pel suport permanent, generós i valent a les noves generacions de dissenyadors".
Menció especial "per la singularitat exemplar de l’orientació empresarial, que posa en relleu el valor conceptual del disseny en un àmbit de tant impacte social com el de la senyalització de l'entorn, vinculant el disseny gràfic i el disseny industrial amb l'arquitectura i l'interiorisme, i pel seu suport efectiu, generós i intel·ligent als dissenyadors joves"
Finalista a l'apartat d'Investigació.
Per la trajectòria del Premi Signes "En reconeixement de la contribució de Signes a la promoció de la creació artística dels joves"
Per la senyalització de INFECAR (Institució Firal de Canàries)
Per la nova Identitat Corporativa de Signes (Disseny: Morillas Brand Design)
Per la imatge del Premi Signes per a Estudiants de Disseny (Disseny: Lluís Morillas)
"Per assumir el disseny com una estratègia que va més enllà del terreny de la gràfica, la comunicació visual i la publicitat, cobrint coherentment la pràctica totalitat dels mitjans de l'activitat empresarial"
Pel Catàleg Corporatiu (Disseny: Morillas Brand Design)