AC Hotels

You are here:
  • SECTOR
  • Senyalització
  • Senyalització Corporativa
  • Senyalització Interior
  • TIPOLOGIA DE PROJECTE

PLV de luxe per a una cadena hotelera de luxe

La cadena hotelera AC va apostar des del començament pel bon disseny. El seu impulsor Antonio Catalán posseïa una excel·lent reputació després de la creació, gestió i venda de la cadena NH Hoteles. Avui AC ha esdevingut AC by Marriot i compta amb 91 hotels amb una impressionant projecció internacional.

La seva identitat corporativa està molt ben dissenyada i la seva aplicació i implantació s’ha dut a terme amb molt de rigor.

AC atorga a la senyalització dels seus hotels una gran importància com a complement de la imatge corporativa i entenent que la funcionalitat de la senyalització és primordial en la localització de destinacions desconegudes.

Expositors, tòtem informatius, porta fulletons, sobretaules, etc. complementen de la mateixa manera i amb un disseny idèntic, la família d’elements visuals de la senyalització de l’hotel.

Signes va comptar amb la confiança d’AC per fer els expositors de porta fullets, catàlegs i revistes per a les recepcions dels seus hotels. Es va dissenyar un tòtem suport d’aquest material publicitari, d’acord amb l’interiorisme de les zones de recepció, amb l’objectiu que passés desapercebut, sense estridències, però que permetés als clients estar ben informats.

Es va desenvolupar una peça d’alumini acabat pintat, amb complements del mateix material polits mat i brillant que encaixen i complementen la imatge corporativa del nostre client.

En definitiva, la senyalització i els seus complements han de ser visibles només quan se’ls necessita.