Senyalitzar l’espai interior d’un edifici, una corporació o un centre comercial, té una premissa fonamental: minimitzar l’impacte visual de la senyalització. La hipòtesi “menys és més”, en aquest cas és imprescindible. S’hauran de determinar el mínim d’unitats de rètols necessaris per resoldre el problema que planteja localitzar el nostre destí i identificar-lo en un espai que a priori es desconeix.
La senyalització no s’ha de veure, no s’ha de notar i només ha d’estar present quan es busca, ja que es necessita per poder-nos orientar.
El segon repte és adequar el disseny a l’interiorisme existent, unint materials i acabats que el projecte ja posseeix. És imprescindible conèixer el projecte arquitectònic i el disseny d’interiors, perquè la senyalització no molesti i, en canvi, s’incorpori i sumi al projecte general. Els materials i els acabats a utilitzar han de ser coherents i estar relacionats amb els ja existents.
La senyalització interior ha de contemplar els trets singulars d’identitat visual de la companyia que requereix els nostres serveis. Els grafismes, les solucions cromàtiques o tipogràfiques s’identificaran com a pròpies de la identitat corporativa del nostre client. La nostra experiència abasta a centenars d’edificis corporatius, d’oficines, hospitals, hotels, centres comercials, estacions de trens de l’AVE, aeroports, etcètera. Treballem tots els projectes amb dissenys ad hoc per aconseguir un resultat satisfactori en cada cas.