Centre Comercial Sexta Avenida

Senyalització corporativa, Senyalització interior, Wayfinding Design
03 d’abr.. 2017, Madrid, Espanya

Molt més que un Centre Comercial, un espai per gaudir

El Centre Comercial Sexta Avenida gaudeix d’una variada oferta gastronòmica i d’un gran espai d’oci per gaudir-lo tot l’any. L’accés és molt ràpid des del centre de Madrid per la carretera de La Coruña, disposa d’un ampli pàrquing perimetral que envolta l’edifici principal.

Disposa de més d’una trentena d’establiments especialitzats: bellesa i salut, esports i oci, moda i complements, serveis i tecnologia i un hipermercat Mercadona, distribuïts per les dues plantes.

Signes es va encarregar de modernitzar la comunicació i la identificació de Sexta Avenida per actualitzar la imatge del Centre i facilitar -mitjançant la senyalització- els accessos al pàrquing exterior i les entrades a l’edifici. Es va replantejar la imatge de marca amb una moderna identificació de les façanes a partir de la identitat gràfica existent, i d’imatges i fotografies de moda per rejovenir la comunicació.

La instal·lació de rètols lluminosos de gran format a las façanes principals va aconseguir donar-li un aire avantguardista al centre.

A l’interior hi havien uns complexos passadissos que dificultaven la localització d’alguns establiments, per resoldre el problema es van dissenyar uns pòrtics amb colors llampants i uns singulars rètols de sostre, que van resoldre el problema al convertir-se’n en un atractiu reclam.

Signes va redissenyar tota la senyalització interior aconseguint una nova i vistosa localització de les botigues.

back to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers, per realitzar l'anàlisis de la navegació dels usuaris. Fent click en ACCEPTAR, considerarem que estàs d’acord amb el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació AQUÍ.