Prisa

Senyalització, Senyalització corporativa, Senyalització interior
02 d’abr.. 2017, Madrid, Espanya

A l'avantguarda de les empreses de comunicació i educació

El conglomerat d'empreses de comunicació del Grupo Prisa està format per un entramat de marques que van des de diaris, revistes, emissores de ràdio, editorials, empreses audiovisuals i cadenes de televisió, teixint aliances estratègiques internacionals amb d'altres empreses d'Amèrica Llatina.

Les marques més rellevant són el diari El País, la Cadena Ser, Grupo Santillana, Localia entre moltes d'altres. Mitjançant el grup s'han tractat acords amb Canal +, Canal Satélite Digital, Sogepac, entre d'altres.

Prisa, que ha estat creat per a la família Polanco, propietària de l'Editorial Santillana, és el principal grup de comunicació líder a la creació i distribució de continguts culturals i educatius d'aquest país i ha estat guardonada amb el Premi Príncep d'Astúries de Comunicació i Humanitats.

La companyia anglesa Twelve Stars va dissenyar la nova marca del Grup Prisa, representant una bola del mon en moviment amb quatre colors degradats per potenciar la internacionalització de la Companyia.

Prisa va confiar a Signes la posta en escena de la nova marca fabricada en vàries làmines d'alumini tallades per làser que es van anar aplicant als diferents edificis del grup.

Es van realitzar rètols lluminosos aconseguint el mateix degradat cromàtic per que funcionés tant de dia com de nit. Es van senyalitzar diferents edificis corporatius tot seguint una família de rètols dissenyats per Signes en col·laboració amb Twelve Stars.

back to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers, per realitzar l'anàlisis de la navegació dels usuaris. Fent click en ACCEPTAR, considerarem que estàs d’acord amb el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació AQUÍ.