Cacaolat

Senyalització, Senyalització corporativa
08 d’ag.. 2018, Barcelona, Espanya

Cacaolat

Barcelona. Espanya.

Una publicitat d’alçada

La Companyia Damm -un dels nostres millors clients- va adquirir la marca Cacaolat amb l’objectiu de revitalitzar la popular marca de batuts de xocolata que durant molts anys va ser líder indiscutible en el seu segment de mercat. Paral·lelament al nou projecte empresarial, la nova estratègia de la nova marca deuria de rellançar Cacaolat, comunicar la posada de llarg amb una campanya publicitària agressiva amb personatges famosos que prenien el popular batut i que ocupava nous espais urbans; pancartes, rètols, cartells, anuncis.

A Santa Coloma de Gramenet, Barcelona, Cacaolat va realitzar una gran inversió per posar al dia la seva fàbrica i modernitzar els accessos, els edificis i les zones de càrrega i de descàrrega. El sitja més alt de la fàbrica, que està orientat a l’entrada de la ciutat, es va convertir en un extraordinari i enorme suport publicitari.

Després d’executar el projecte d’enginyeria de la coberta del sitja – que té 40 m d’alçada – per calcular la seva resistència, es va decidir ampliar les quatre cares per la part superior per obtenir una nova superfície d’aproximadament 200 m2, que ens va permetre col·locar la marca i el seu grafisme característic a un lloc privilegiat i a una dimensió on es pot llegir a la perfecció des d’una distància d’1,5 km. Tot el conjunt es va il·luminar indirectament amb leds, aconseguint per la nit, una imatge d’extraordinàriament forta que transmet modernitat i innovació a aquesta gran indústria.

back to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers, per realitzar l'anàlisis de la navegació dels usuaris. Fent click en ACCEPTAR, considerarem que estàs d’acord amb el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació AQUÍ.