Informació General

 

Qui som

Signes té una tradició d'alta qualitat com a especialista en implantació d'identitat corporativa i senyalització, així com en l'estudi de necessitats per a la senyalizació d'espais.

Signes es va constituir el 1982 a Barcelona, on té la seu central, i des del 1991 compta amb una segona oficina comercial a Madrid.

El nostre repte és mantenir el nivell professional més alt, comptant amb el nostre equip humà com a capital més important, i col•laborant amb les principals companyies de disseny gràfic i d'arquitectura, nacionals i internacionals. A Signes som capaços de satisfer les necessitats dels nostres clients amb una resposta ràpida als seus requeriments. Assumim amb respecte i rigor les normes gràfiques i industrials dissenyades, i les integrem en l'arquitectura cuidant al màxim els materials i els acabats, aplicant criteris mediambientals i mantenint sempre un alt nivell de qualitat.

La nostra filosofia es podria resumir en els punts següents:

• Apostem pels nostres col·laboradors, pel bon disseny, i per la qualitat.

• Pretenem aconseguir resultats que donin satisfacció plena al client, que li permetin comunicar-se amb el seu entorn i que facilitin el seu creixement en el mercat.

• Els treballs realitzats i el reconeixement dels nostres clients són factors decisius per al manteniment de la nostra línia d'actuació.

• Considerem el problema del client el nostre problema.

• El nostre objectiu és molt clar: la senyalització ha de contribuir a diferenciar, però sense confondre l'usuari.

 

Política de SIGNES

SIGNES té una tradició d'alta qualitat com a especialista en implantació d'identitat corporativa i senyalització, i de ràpida capacitat de resposta als requeriments del client.

L'estratègia de SIGNES es basa en els factors següents:

• Establir uns objectius i unes metes en els àmbits de la qualitat i el medi ambient, quantificables anualment, i controlar-ne el progrés per complir-los.

• Fomentar la millora contínua en els processos amb la finalitat de prevenir la contaminació, reduir els impactes mediambientals i augmentar la satisfacció dels clients, complint sempre la legislació vigent i qualsevol altre requisit que l'organització pugui subscriure.

• Motivar i promoure la qualificació de tots els empleats i la seva participació i afany en la millora contínua amb la finalitat d'oferir un valor afegit, proporcionant la formació i sensibilització necessàries.

• Tot això, d'acord amb l'aplicació d'un sistema de gestió de qualitat i medi ambient integrat, basat en les normes internacionals UNE-EN ISO 9001:2008 i UNE-EN ISO 14001:2004.

• Des que es va fundar, SIGNES assumeix la seva imatge com una estratègia que va més enllà del terreny de la gràfica, la comunicació visual i la publicitat, per cobrir la pràctica totalitat dels mitjans de l'activitat empresarial.

• Aquesta política permetrà a l'empresa mantenir un nivell de negoci suficient per generar els recursos que assegurin la seva competitivitat en el mercat futur.

• Tant la política com els objectius són documentats i comunicats a tots els empleats i queden a disposició del públic que els sol·liciti.

OCTUBRE 2009

 

Reconeixements

2010: Premi ED Awards
(European Design Awards) a Andreu Balius per la tipografia DSignes, dissenyada per a Signes.

2009: Premi Letra
(Premis nacionals de comunicació visual i gràfica de l'entorn) en la categoria Miscel·lània a Andreu Balius per la tipografia DSignes, disenyada per Signes

2008: Selecció Laus
al llibre "25.000 km de Signes" en les categories de Llibre Complet i Millor Ús de la Il·lustració.

2007: Premi Visual de Disseny de Llibres
al llibre "25.000 km de Signes" en la categoria Institucional / D'Empresa, i diploma en la categoria de Disseny de Llibre.

2006: Premi Nacional de Disseny
"una empresa que, gràcies a la seva aposta pel disseny, és líder en la senyalització d'espais públics. La seva política d'incorporar alt valor afegit al producte li permet treballar en projectes importants i iniciar-se en els mercats internacionals. Des de la Fundació Signes, desenvolupa una constant tasca pedagògica i de suport als joves".

2006: Medalla FAD
(Foment de les Arts i del Disseny) a Lluís Morón i Carmen Revilla per la tasca realitzada a la Fundació Signes.

2004: Premi Príncep Felip a l'Excel•lència Empresarial en la modalitat de disseny
"per la seva significativa aportació creativa i la qualitat dels productes i serveis oferts en la seva dilatada i singular trajectòria; perquè han convertit la seva empresa en una eina fonamental per a l'eficient evolució del disseny gràfic en el mercat i pel seu permanent, generós i valent suport a les noves generacions de dissenyadors".

2004: Premi Lletra, especial a la trajectòria de Signes

2003: Menció especial en la 8a edició dels Premis Príncep Felip a l'Excel·lència Empresarial en la modalitat de disseny
"per la singularitat exemplar de la seva orientació empresarial, que posa en relleu el valor conceptual del disseny en un àmbit de tant impacte social com el de la senyalització de l'entorn, vinculant el disseny gràfic i el disseny industrial amb l'arquitectura i l'interiorisme, i pel seu suport efectiu, generós i intel•ligent als joves dissenyadors".

2003: Premi J, Joves en Positiu
"de l'Ajuntament de Barcelona a la creació artística, per la trajectòria del Premi Signes, «en reconeixement de la contribució de Signes a la promoció de la creació artística dels joves".

2003: Premi Lletra al millor sistema de directoris per la senyalització d'INFECAR (Institución Ferial de Canarias).

2003: Finalista al Premi IDQ (Imatge, Disseny i Qualitat) del Col•legi Oficial de Dissenyadors d'Interiors i Decoradors de Catalunya, en l'apartat d'Investigació.

1996: nominació Laus per la nova identitat corporativa de Signes (disseny Morillas Brand Design)

1995: nominació Laus per la imatge del Premi Signes per a Estudiants de Disseny (disseny Lluís Morillas).

1993: Trofeu Laus Generalitat a la petita i mitjana empresa
"per assumir el disseny com una estratègia que va més enllà dels terrenys de la gràfica, la comunicació visual i la publicitat, per cobrir coherentment la pràctica totalitat dels mitjans de l'activitat empresarial".

1992: Trofeu Laus Bronze pel catàleg corporatiu (disseny Morillas Brand Design)

 

Certificacions

Management System

ISO 9001:2008

ISO 14001:2004

 

www.tuv.com
ID 9105079903


 

SEUS

BARCELONA
SEU CENTRAL
Av. del Carrilet, 247
08907 - L'HOSPITALET
BARCELONA
Tel. +34 932 061 000

 

MADRID
DELEGACIÓ COMERCIAL
Velázquez, 50
28001 - MADRID
Tel. +34 913 505 364

 

Equip

Des de la constitució de la nostra empresa al 1982, ha estat prioritari establir una política de servei i qualitat, que aposta per la creació d'un equip humà sòlid i de reconeguda experiència en el sector; un grup format per destacats tècnics de les diferents disciplines, que ens permet atendre qualsevol projecte, que garanteixi una perfecta implantació.

Lluís Morón
CEO

Manel García
Director General

Carmen Revilla
Imatge i Comunicació

Mayte Iglesias
Direcció Financera

David Martín
Responsable de Projectes

Estefania Gàllego
Responsable de Producció

Óscar Guitián
Responsable d'instal·lacions

 

Sol·licitud d'informació

  • Nom i Cognom (*)
  • Càrrec
  • Adreça
  • C.P.
  • E-mail (*)
  • Interessat en:
  • Informació general
  • Productes de senyalització
  • Empresa (*)
  • Activitat empresa
  • Ciutat
  • Telèfon (*)
  • Fax
  • Comentaris addicionals
ENVIAR