La permeabilitat dels accessos al Nou Camp i l’encreuament dels circuits de vianants amb els vehicles als voltants de l’estadi va dur al Futbol club Barcelona a replantejar-se els fluxos de circulació per aquesta gran quantitat d’aficionats que dia a dia visiten el Camp Nou Experience.
Per això va convocar un concurs pel disseny de senyalització de l’accés del Museu amb tres objectius principals. El primer era garantir que els visitants realitzessin el recorregut correcte i segur des de l’accés 15 eludint la gran atracció que provoca la façana de l’estadi i que adreça al públic en el sentit equivocat del recorregut.
El segon objectiu era dotar a l’entrada del Camp Nou Experience d’una visibilitat i entitat a l’alçada del potencial del Museu i que tingués tant o més protagonisme que la Botiga del Barça que es troba el costat i que és de més nova construcció. El tercer objectiu era el de reordenar la identificació de tots els serveis que es troben al Boulevard per millorar la visibilitat de l’oferta a socis, aficionats i visitants. Tot el programa hauria de transmetre l’emoció del fenomen “fan” que envolta al Barça.
Amb aquesta finalitat SIGNES va dissenyar uns tòtems estructurals fixats sobre peces de formigó o bé sobre suports de mobiliari i/o façana existent que a manera de grans angles ubicats esgraonadament a tots dos costats del recorregut, defineixen el circuit com a grans porteries que s’han de recórrer fins arribar al destí. La façana del Museu es va destacar amb una projecció estructural que funciona com una falsa marquesina, folrada de panells composite, per donar protagonisme a la porta d’entrada, que juntament amb grans imatges de moments emocionants de la història del club a tots dos costats de l’accés i dos tòtems triangulars autoportants davant del mateix, destaquen la seva visibilitat.
Una sèrie de panells en tot el perímetre de l’estadi complementen la informació amb temps i distancia fins el destí per facilitar, d’aquesta manera, l’experiència.