AC Hotels

Senyalització, Senyalització corporativa, Senyalització interior
18 de maig. 2018, Barcelona. , Espanya

AC Hotels

Barcelona. Espanya

PLV de luxe per a un grup hoteler de luxe

El grup hoteler AC va apostar des del seu inici pel bon disseny. El seu impulsor Antonio Catalán tenia una excel·lent reputació després de la creació, gestió i venda del grup NH Hoteles. Avui AC s’ha convertit en AC by Marriot i disposa de 91 hotels amb una impressionat projecció internacional. La identitat corporativa ha estat molt ben dissenyada i l’aplicació i implantació s’ha dut a terme amb molt de rigor.

AC atorga a la senyalització dels seus hotels, una gran importància com a complement de la seva imatge corporativa i entén que la funcionalitat de la senyalització és primordial per a la localització de destins desconeguts.

Expositors, tòtem informatius, porta fulletons, sobretaules, etc.. complementen de la mateixa manera i amb idèntic disseny, la família d’elements visuals de la senyalització de l’hotel.

Signes tingué la confiança d’ AC per a realitzar els expositors de porta fulletons, catàlegs i revistes per a les recepcions dels seus hotels. Es va dissenyar un tòtem suport d’aquest material publicitari, en concordança amb l’interiorisme de les zones de recepció, amb l’objectiu de que passés desapercebut, sense estridències, però que al mateix temps permetés als clients estar ben informats. Es va desenvolupar una peça d’alumini acabat pintat, amb complements del mateix material polits mat i brillant que encaixaven i complimentaven la imatge corporativa del nostre client.

En definitiva la senyalització i els seus complements han de ser visibles només quan es necessiti.

back to top

Utilitzem cookies pròpies i de tercers, per realitzar l'anàlisis de la navegació dels usuaris. Fent click en ACCEPTAR, considerarem que estàs d’acord amb el seu ús. Pots canviar la configuració o obtenir més informació AQUÍ.